Szóval...

 2010.06.04. 19:11

...elég régóta nem jelentkeztem. Aogy erre ma Izidor emlékeztetett is a buszon...:)

Tehát: ha bárki is kíváncsi, nincs semmi különös. Megy az év végi hajsza ( jövő hét szerdán vége...huh...) ki se látok a könyveim mögül, de megéri! Már akinek...

A bizi nem lesz olyan rossz, mint vártam. Ha minden jól megy, három négyessel zárom az évet, és ez becsülendő. Nem hittem volna, hogy képes leszek erre, de végül sikerült. A legjobb, hogy jobb lesz, mint az egyik kedves kis osztálytársnőmnek, az elkényeztetett kis ... -nak, aki legalább négy tantárggyal jár különtanárhoz. Én viszont egyes-egyedül hoztam ezt össze!!! Taps, taps, taps...

Miután tehát tisztáztuk a bizonyítványkérdést, pár szó a nyárról: Az első nap (16.-a) ha minden igaz egy vérfarkas-activity bulival indul Izidoréknál (már ha minden jól megy, és Izidor nem mutatja meg ismét remek szervezőtehetségét:) Bocsi) Azután huss! Mi Bellával már itt se vagyunk! Először irány Bp-t, Bella nagynénja, utána pedig Nyéklátháza, Bella nagymamája. Elvileg van ott egy tó, ahol lehet fürödni, de nem tudom, ha ilyen idő lesz még egy hétig, erről le is mondhatunk, mert valszeg akkor olyan hideg lesz a víz, hogy befagy a... Értitek.

További terveim egyenlőre nincsenek a nyárra, kivéve a Bázakerettyei tábort, na meg a történetem befejezését a Lumoson (http://fanfiction.csodaidok.hu/search.php), ahol Melvi néven találhattok meg... Már aki akar, és nagyon-nagyon unatkozik.

Ha lesz valami, akkor majd írok. Egyenlőre ennyi.

A bejegyzés trackback címe:

https://tavaszinapsugar.blog.hu/api/trackback/id/tr432056961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása