Szent Johanna gimi

 2011.12.26. 20:17

Tudjátok, több 9gag-et olvasok mostanában, mint amennyi egészséges lenne. Ezért a mai élettapasztalatomról szóló beszámolót önkéntelenül is úgy akartam kezdeni, hogy "the awkward moment, when you realise, that..."

Szóval, vannak az életben azok a bizonyos ciki pillanatok. Például,amikor az ember lánya megegyezik a kishúgával, h ha elolvassa a 12éves lánykák mostanában legdivatosabb könyvét, a Szent Johanna gimit, akkor ő cserébe elolvassa a Percy Jacksont.

Mivel vagyok olyan mázlista, hogy a szünetben lebetegedtem, ezért elkezdtem a könyvet. És tényleg elég ciki, hogy már túl vagyok az első kötet felén, és alig bírom letenni.

Szóval, van az úgy, hogy a hatodikas kishúgod tanít meg egykét dologra. vagy legalábbis ad egy jó könyvtippet.

A bejegyzés trackback címe:

https://tavaszinapsugar.blog.hu/api/trackback/id/tr813497444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása