..., hogy mi történt velem. (gondolom olyan jól játszottam--- vagyis kivételesen nem ütöttem ki egyik szomszédos játékost sem a félrement labdáimmal...) Énmeg csak mosolyogtam, és arra gondoltam, hogy megírtam a kémia dolgozatot.

Merthogy ez történt, ami nem annyira kis dolog, mint ahogy hangzik. Arról van szó, hogy ez a legnehezebb tárgyam idén - valószínűleg azért, mert ebből fogok tavasszal érettségizni - , és ha már ezt is megírtam, és jól is sikerült, akkor... hát nem is tudom. Azt hiszem minden rendben van.

Ez volt az utolsó dolgozat idén, az utolsó kihívás, és stílusosan a legnehezebb is egyben. De sikerült, és most körülbelül úgy érzem magam, mint... mint aki nagyon boldog. Aki bármit képes lenne elérni az életben. Hiszen, hé! Megírtam egy kémiadolgozatot majdnem ötösre!

Oké, az a hivatalos véleményem, hogy ezt a témát kezdem túlragozni.

Gyorsan valami más:

Az  a furcsa, hogy szinte nem is várom a karácsonyt. Sokkal inkább a szilvesztert, bár egyben eléggé parázok is tőle. Itt lesz nálunk ugyanis Ő, Sakuhime és a barátja, Dri, valamint három embert,akiket ők hoznak, és én nem is ismerem őket, plusz az unokatesóm, plusz... hát még az is lehet h csak ennyien leszünk, mert Izidor úgy tűnik lemondja. Mindenesetre szép lesz ennyi embernek alvóhelyet keresni :D (habár nemtudom... ki akar lefeküdni reggel? )

Szóval ma este egyedül vagyok itthon, a kedves családom elment a belvárosba forraltborozgatni és langallót enni, így én maradtam a blogírásnál és az ajándékcsomagolásnál. Meg talán megnézek még egy House MD részt az új évadból...

A bejegyzés trackback címe:

https://tavaszinapsugar.blog.hu/api/trackback/id/tr823471381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása