Családi légkör

 2009.11.30. 20:55

Anyát néztem ahogy sminkeli magát. Még egy óra volt hátra az indulásig, és ez nem túlzás.

Nagy esemény volt: anya és apa hivatalosak voltak egy kiállításra, anya pedig a maga 40 évéből megpróbálta kihozni  maximumot.

Néztem ahogy készülődik: öltözik, hajatszárít, sminkel. Próbált nem venni rólam tudomást, de a végén már nem bírta megállni, hogy nem kérdezze meg:

 - Nah, hogy festek?

Én pedig nem túloztam és nem hízelegtem, csak kimondtam azt, ami először az eszembe jutott:

- Gyönyörű vagy.

Anya persze csak nevetett. Egy ideig. Aztán már csak szomorkásan mosolygott.

A bejegyzés trackback címe:

https://tavaszinapsugar.blog.hu/api/trackback/id/tr281564871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása