Ébredés

 2010.01.06. 18:27

Furcsa újból suliba menni. Mintha most ébredtem volna fel egy téli álomból (egy nagyon hosszú téli álomból). A zajokat annyira hangosnak hallom, hogy bántják a fülemet. Az iskolát egy megbolydult méhkasnak látom. Nehéz újra rávenni magam, hogy minden nap tanuljak.

De ami a legnehezebb, az a reggeli ébredés. Hétfőn volt a legszörnyebb. Nem az a baj, hogy túl álmos vagyok és nem tudok felébredni (bár az közrejátszik), hanem sokkal inkább... valamiféle félelem attól , hogy nem maradhatok otthon. Hogy a napomat a suliban kell töltenem.

És tényleg a hétfő volt a legrosszabb, nem túlzok. Hányingerem volt. szokás szerint nem reggeliztem.Na de hányinger?! Hallottam már pszihés betegségekről, de nem gondoltam volna hogy én is tudok ilyet produkálni. Pedig most sikerült - szinte túl jóra. Mert alig tudtam felkelni az ágyból. Nem vicc! Sokáig az is nehézséget okozott, hogy egyenesen álljak!

Ez azért elég ijesztő, nem?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tavaszinapsugar.blog.hu/api/trackback/id/tr611652183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása