Csak hianyzik mar...

 2011.08.23. 22:19

... az iras. Foleg, ha az ember lanya kulfoldon tolti az egesz nyari szunidejet, es 3 nappal a hazaindulas elott nincs jobb szorakozasa, mint a konyvtarbol kikolcsonzott Grease DVD, es az angol billentyus blogiras. Hibaztat vki, amiert a blogot valasztom?

Tehat, jelenleg itt rontom a levegot az Egyesult Allamokban, azon belul is Illinoisban. Kb 2 honapja vagyok itt, es nemsokara ujabb egesz napos utazasnak nezek elebe, mikor hazarepulok majd kis hazankba. Persze, a legjobban egy egeszen mas tema foglalkoztat, ami messze elkeruli az angoltanulast, az esos idot, a Greaset, es a hosszu repuloutat.

Szoval, pontosan 1 eve, hogy Bazakerettyen visszautasitottak. Mar teljesen beletorodtem (nehany het/honap bovel eleg volt ra, h azt mondjam magamban, mikozben a Vampirnaplok egy ujabb szerelmes-csopogos jelenetet neztem, hogy `atyauristen, mi a francert gondoljak folyton ra, ha a fiuk kerulnek szoba? Lepj mar tovabb kisanyam, nem lehet annyira szanalamas, h egy olyan fiu utan futsz, akinek nem kellesz!`), de 2 honapja tortent egy eleg varatlan fordulat. Mar egy ideje ismet beszelgettunk facebookon, de nem gondoltam semmi masra, csak arra, hogy talan ugy erzi, mostanra mar feloldodott az a feszult es kisse kinos hangulat kettonk kozott, amit a fura 1nem-megyunk-el-moziba` kerdesem elesztett fel. Tenyleg furcsa, de egyaltalan nem remenykedtem, megcsak nem is probaltam ragondolni ugy. Azt hittem, siman haverok, vagy legalabbis jo ismerosok leszunk ezentul. Milyen nagyot tevedtem! Egyszercsak megkerdezte, hogy lattam-e mar  a Masnaposok 2-t. En hulye, meg itt sem kezdtem gyanakodni, ezert rogton megirtam, h meg nem, de szombaton megyek a moziba. Miutan rogton rakerdezett, h kivel, kezdett derengeni elottem, h mit akar ebbol kihozni, ezert gyorsan tisztaztam, h csak a baratnoimmel. Eltelt egy kis ido, amig nem irt ujra, igy en kabe a fejemet vertem a falba, amiert nem esett le elobb a tantusz. De aztan szerencsere rakerdezett a Karib 4-re is, es felvetette, h mehetnenk egyutt. En meg persze igent mondtam.

Szoval valahogy igy tortent, h most itt ulok a gep elott, es mar vagy 1` percce gondolkozom azon a 3 mondaton, amit el akarok uldeni neki faceuzenetben, mert mostanaban (reszben a 8 ora idoeltolodas miatt, gondolom) sosem erjuk el egymast chaten. Szoval irok, bamulom egy darabig, amit irtam, aztan torlom, es ujat irok. Pedig tenyleg nem tobb 3 sornal! Miert ilyen bonyolult? En pedig miert vagyok ennyire szanalmas? Hogy tudok 5 percig gondolkodni azon, hogy hogy koszonjek el? Es miert nem jo egy szimpla `puszi` a vegere? Mindenkinek siman leirom, meg Izidornak is, de neki... Ez tul nyalas nem? nem akarok valami nyafogos kis kullancs lenni, aki idiota beceneveket ad a baratjanak (meg csak nem is a baratom!), es szivecskeket rajzol a fuzetebe! Pedig a ;enyem egy kicsike resze ugy szeretne azzal elbocsozni, hogy puszi... Ehelyett persze gyava nyul modjara csak egy kis smilez-t irtam a vegere, es gyorsan elkuldtem, mielott meg meggondolnam magam, es kitorolnem az egesz uzenetet.

Tudjatok, mi a legjobb az egeszben? Varni a valaszat.

A bejegyzés trackback címe:

https://tavaszinapsugar.blog.hu/api/trackback/id/tr113174613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása