Vége.

 2009.10.13. 19:19

Tényleg vége van. Nem gondoltam volna hogy ilyen súlyos a helyzet. Azt hittem apáék csak egy kicsit összezördültek, de nem így van. Anya ma mondta.

Ez... ez.... Jaj! Megdöbbentő. Mellbevágó. Olyannyira hirtelen és erőteljes, hogy úgy érzem nem kapok levegőtm és csak tátogok a megdöbbenéstől. Túl hirtelen jött...

Nem megyünk többet velük sehová. Sem síelni, sem nyaralni, sem kirándulni, se sehová. Nem lesz több szombat esti sörözgetés-beszélgetés. És nem csak apa és Csabi kapcsolata változott meg. Anya nagyon szomorú volt, mikor közölte:

 - Tudod, mi Zitával nagyon jó barátnők vagyunk még mindig, és ma voltam is nála egy kicsit dumcsizni, hogy tisztázzuk a dolgokat. De tudod, már sosem lesz ugyanaz mint volt. - anya hangja annyira szomorú volt, hogy azt hittem menten elsírja magát.

 - Azért, mert te apának, ő pedig Csabinak ad igazat?

- Nyilván - felelt ere egy keserű-gúnyos mosollyal.

Késő délután Enci kopogtatott be félénken a szobámba.

- Napsugár, most hogy apa meg Csabi összeveszett, mi lesz?

Elszorult a szívem és nekem is sírhatnékom támadt amikor megláttam a kishúgom ijedt arcocskáját. Úgy szerettem volna magamhoz húzni, megölelni és megpuszilgatni azokat a vörös fürtjeit, és elmondani neki hogy nem kell félnie semmitől! Én igazán megértem, hogy ez a veszekedés komoly dolog. Sőt, biztos vagyok benne, hogy elkerülhetetlen, bár nem tudom min vesztek össze, de nem is igazán akarom tudni. De ilyenkor, amikor így látom a húgomat szörnyen megharagszom a felnőttekre, apára és Csabira, hogy miért kellett összeveszniük, anyára és Zitára, hogy miért nem tesznek semmit, és az összes felnőttre, hogy amikor el vannak foglalva azokkal a hű-de-fontos felnőttes dolgaikkal, akkor miért nem néznek néha vissza maguk után, mert a végtermék amit otthagynak jelen esetben a kishúgom szívéban és emlékeiben igen elkeserítő. Én ha felnőtt lennék, már csak azért is megerőltetném magam, hogy ne kelljen egy ilyen pici és ártatlan gyereket így látnom! Biztos apának se épp kellemes a helyzet, de úgy érzem Ence itta meg a levét, mert az ő legjobb barátnője családjával vesztek össze. Ez így igazságtalanság.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tavaszinapsugar.blog.hu/api/trackback/id/tr51448089

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása